مصاحبه آرشیو خبر ها
لیپی : ماندن الگری در این شرایط تصمیم درستی است

لیپی : ماندن الگری در این شرایط تصمیم درستی است

مارچلو لیپی سرمربی محبوب یوونتوسی ها بر این باور است که ادامه دادن با الگری در این شرایط تصمیم درستی است که از سوی یوونتوسی ها اتخاذ شده است

 

ادامه دادن با آلگری؟

 

به نظر من انتخاب بسیار درستی است. آلگری مربی ای است که در سال های متمادی در یوونتوس به خوبی کار کرده است و مورد توجه کل تیم است. ادامه دادن با او درست بود.

 

چه شباهت هایی بین دور دوم شما و دور دوم آلگری در یوونتوس وجود دارد؟
 

وقتی مقایسه بین این دو چیز را می شنوم، فکر می کنم ناعادلانه است. بالاخره هرکسی روش کار خودش را دارد و بعد از آن سال ها از این اتفاق گذشته است...

 

به نظر شما امکان بازگشت دل پیرو به یوونتوس وجود دارد؟

 

دل پیرو به عنوان یک فوتبالیست تاریخ یوونتوس را ثبت کرد و تمام سیاه و سفید جهان از او قدردانی می کنند. حتی اگر ندانم در چه نقشی می تواند برگردد، اما فکر نمی کنم بخواهد مربی شود. قطعا می توان گفت که او شخصیتی خواهد بود که همه را راضی خواهد کرد.

 

آیا می توان گفت بالاخره فوتبال ایتالیا به فرم عالی بازگشت؟

 

بله، من می بینم که او در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است، همچنین با توجه به سه فینال اروپایی که فصل گذشته ایتالیایی ها در آن حضور داشتند.

 

به عنوان یکی از مهمترین مربیان تاریخ یووه چه خاطراتی دارید؟

 

اگر همه را به شما می گفتم، تا ساعت 8 شب اینجا می ماندیم (می خندد) . من ده سال را در یوونتوس مربیگری کردم و تمام چیزی که اکنون با خود دارم مطمئناً خاطرات عالی، خاطرات پیروزی های بزرگ، شغلی پر از احترام است. این یوونتوس بود. یک خانواده واقعی.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: